Podcast NewMoney.Talks #2, Constantin Rudnițchi și Remus Ștefureac

INSCOP Research, la solicitarea Funky Citizens, a lansat cea mai importantă cercetare sociologică din ultimii ani: ”România între național și european în era dezinformării. Patriotism economic, valori, dezinformare și conspirații”.

Constantin Rudnițchi, redactorul șef New Money analizează în cadrul podcastului New Money Talks împreună cu sociologul Remus Ștefureac, directorul INSCOP, atât procentele cât și semnificația răspunsurilor date de românii intervievați referitor la opțiunile orientării României către Est sau Vest, aderența la NATO și UE, ce înseamnă să fii patriot, cât de rezistenți sunt românii la dezinformările Rusiei și la discursurile populiste și naționaliste, ș.a.m.d. Cercetarea sociologică a fost realizată în a doua parte a lunii decembrie 2024, după alegerile prezidențiale și parlamentare, iar datele sunt prezentate în format comparativ, indicatori similari fiind măsurați în iunie și septembrie 2021, respectiv în ianuarie 2022.