VTEX lansează în România un program pentru companiile care vor să își dezvolte business-ul în online

black friday

Furnizorul global al platformei unificate de comerț pentru companii mari VTEX lansează la nivel local un program de consultanță, personalizat – ”VTEX Partner Insights”-, adresat companiilor care vor să își dezvolte și să își îmbunătățească business-ul în online.

Programul constă în realizarea unei analize obiective a business-urilor online ale companiilor partenere și a unui training intensiv de ecommerce, desfășurat pe parcursul mai multor zile, in funcție de nevoile identificate.

Programul VTEX, structurat în trei etape

„VTEX Partner Insights se înscrie în strategia globală a VTEX de a dezvolta industria eCommerce, iar prin programul pe care îl oferim vrem să dăm posibilitatea companiilor să înțeleagă mai bine necesitatea adaptării la noile realități ale industriei de comerț și să știe concret ce trebuie să facă pentru a fi competitive pe această piață și pentru a crește vânzările”, spune Cristi Movilă, Country Manager VTEX România.

Programul este  structurat în trei etape. Prima constă în programarea unei întâlniri între experții VTEX și decidenții companiilor, pentru a înțelege pe deplin business-ul lor online și, de asemenea, pentru a defini nevoile și obiectivele. Ulterior, experții vor construi o structură de training personalizată, complet adaptată la nevoile de business ale clienților.

Ultima etapă se referă la trainingul efectiv, realizat din mai multe module de câte o zi, în care este prezentată o analiză a magazinului online, a canalelor de vânzare, cu recomandări despre lucrurile care ar trebui îmbunătățite, schimbate, implementate, tips & tricks ale industriei de ecommerce etc.

În prezent, platforma VTEX  rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de țări, fiind utilizată  de retaileri precum: Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon și LEGO.