Cu planuri bine definite pe termen mediu și lung, retailerul polonez Answear anunță o nouă colecție în ediție limitată

Având ca obiectiv principal o creștere de 30% pentru Q4 din 2021, față de aceeași perioadă din 2020, precum și atingerea pragului de 400 de branduri în portofoliu și expansiunea pe noi piețe europene, retailerul polonez Answear tocmai a anunțat că, la începutul lunii septembrie, aduce în prim-plan o nouă colecție vestimentară în ediție limitată.

Mai exact, brandul answear.LAB lansează Girl Power, colecție ce va fi disponibilă exclusiv pe answear.ro, prin care susține femeile în drumul lor spre succes. Tot profitul obținut din colecția Girl Power va fi donat către Confederația Națională de Antreprenoriat Feminin (CONAF).

”Brandul propriu answear.LAB s-a dezvoltat mult în 2021 și a devenit unul dintre top 3 cele mai vândute branduri pe ANSWEAR. De la brandul propriu urmează noi surprize și colecții în această toamnă”, spune Raluca Radu (foto), Country Manager ANSWEAR România.

Prin crearea acestei colecții capsulă, brandul answear.LAB subliniază puterea femeilor, nevoia lor de independență care le permite să avanseze atât pe plan personal cât și profesional, să se dezvolte și să se împlinească în drumul pe care și-l aleg singure. De aici și ideea de a integra în colecție motive binecunoscute însoțite de mesaje de susținere, care le încurajează să-și dorească mai mult și să încerce lucruri noi.

Brandul answear.LAB a început să creeze colecții capsulă dedicate femeilor încă de acum un an. Creațiile sunt fabricate din materiale prietenoase cu mediul înconjurător: bumbac, fibră din bambus, tencel cu adaos de poliester reciclat, și sunt certificate GOTS și Oeko-Tex. Încălțămintea și accesoriile sunt fabricate cu un minim de consum al resurselor naturale. Gențile universale sunt realizate în întregime din fibre reciclate.