Retailerul Penny a deschis recent opt noi magazine și a ajuns la o rețea de 371 de unități
Penny România continuă să se extindă, rețeaua sa de retail ajungând recent la 371 de magazine în plan local. Între 20 și 23 decembrie, compania a deschis opt magazine noi în mai multe zone ale țării.
Compania se focusează, printre altele, pe produse în care ingredientul principal provine din România, fiind procesate și ambalate în țară. Noile magazine oferă și soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Printre cele opt noi magazine unele au fost deschise și în Sibiu. Galați, Dâmbovița, Brașov, Maramureș.
Penny face parte din grupul german REWE, fiind unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Pennyîn România este alcătuită din 371 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.