Producătorul român de pavaje Star Stone investeşte 3 milioane de euro şi estimează o creştere de 40% a afacerilor în 2021
Producătorul român de pavaje premium destinate sectorului rezidenţial Star Stone a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de aproape 4,4 milioane de euro, în creştere cu peste 10% faţă de anul anterior, iar pentru anul acesta estimează o creştere de 40%. Planul de investiţii pentru acest an se ridică la 3 milioane de euro şi vizează extinderea pe plan local, dar şi în Europa.
„Star Stone, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidenţial, estimează, pentru 2021, o creştere de aproximativ 40% a vânzărilor. Avansul va fi susţinut de creşterea organică a pieţei – industria construcţiilor având anul trecut cea mai bună evoluţie an la an din ultimul deceniu – , de dezvoltarea companiei, de diversificarea portofoliului de produse, concomitent cu implementarea unui nou soft ERP, dar şi de asumarea unui sistem de consolidare şi de creştere accelerată a afacerii. În 2020, Star Stone a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 4,4 milioane de euro, în creştere cu peste 10% faţă de anul anterior”, arată compania.
Planul de investiţii pentru 2021 ia în calcul un buget de 3 milioane de euro şi vizează extinderea pe plan local, dar şi în Europa.
„Până la jumătatea anului, vom finaliza instalarea unei noi linii de producţie, crescând astfel capacitatea totală de producţie, lucru care ne va da posibilitatea să lansăm noi tipuri de produse destinate segmentului rezidenţial. Totodată, mare parte dintre produsele noastre consacrate vor beneficia de îmbunătăţirea aspectului şi, printr-o metodă inovatoare, vor beneficia de un sistem de montaj care va uşura munca montatorilor şi va reduce posibilitatea montajului incorect, toate acestea asigurând o calitate net superioară produselor anterioare”, spune Cristian Pop, director general al companiei.
Prezentă pe piaţa din România încă din 2008, Star Stone a intrat în 2019 şi pe piaţa din Ungaria, iar în 2020 şi în Belgia. În ceea ce priveşte piaţa externă, compania urmăreşte pentru anul în curs consolidarea şi dezvoltarea reţelei de distribuţie din Ungaria şi să intre în 3 noi ţări, punând bazele reţelei de distribuţie în Austria, Slovacia şi Cehia.