Producătorul de îmbrăcăminte Braiconf trece la un nou nivel. Compania își extinde portofoliul cu produse pentru întreaga familie și relansează magazinul online

Compania Braiconf, cunoscută de aproape un secol pentru producția de cămăși bărbătești, marchează un nou capitol în istoria sa prin relansarea magazinului online propriu și extinderea portofoliului cu produse dedicate întregii familii și diferitelor segmente de piață. 

Astfel, odată cu relansarea în online, Braiconf își diversifică oferta magazinului care include, pe lângă tradiționalele colecții bărbătești, și produse pentru femei și întreaga familie, de la cămăși și pijamale, până la așternuturi premium și articole industriale. Toate produsele sunt create în fabrica din România.

Prima colecție de cămăși dedicate femeilor vine cu o gamă variată de culori și croieli, care să acopere o serie de nevoi vestimentare.

Prin această strategie de diversificare a portofoliului, reprezentanții companiei își propun să reafirme poziția brandului românesc în industria textilă locală. Noua direcție imprimată mărcii păstrează elementele sale tradiționale, dar le adaugă o viziune modernă, contemporană.

În ultimii ani, reprezentanții Braiconf au anunțat obiective ce vizează modernizarea mărcii românești, cu atenție sporită acordată componentei online, modernizării tehnologice a fabricii și diversificarea gamei de produse.

(Sursa foto – Braiconf)