Primul Black Friday fără restricții de călătorie. Reduceri de sute de euro la touroperatori

După doi ani catastrofali pentru turism, a venit criza energetică și inflaționistă. Chiar și așa, ridicarea restricțiilor de călătorie pe fondul ameliorării pandemiei în cele mai multe părți ale lumii încurajează touroperatorii să iasă pe piață cu oferte tot mai generoase. Black Friday a depășit de ceva ani zona electrocasnicelor și perioada reducerilor masive a ajuns să atingă cam orice domeniu, inclusiv sectorul turistic.

Touroperatorii români nu fac excepție și se întrec în oferte. Eturia oferă până pe 21 noiembrie zeci de destinații incluse în promo Black Friday, inclusiv țări care în timpul pandemiei au fost complet închise. – Filipine, Malaezia sau Singapore cu reduceri până la 600 euro reducere/pachet de vacanță.

Campania de anul acesta este cea mai generoasă din istoria agenției, cu 80 de pachete de vacanță care acoperă toate continentele si regiunile – Caraibe, Oceania, Asia, Africa, SUA si Europa. Vacanțele pot fi accesate în circuite de grup cu însoțitor, sejururi la plajă, vacanțe combinate oraș-și-plajă sau croaziere, în funcție de preferințele turiștilor.

“Dinamica acestui an este cu mult diferită față de cea din 2021, iar dorința de explorare a turiștilor din România ne determină să estimăm o creștere cu 30% a vânzărilor datorată acestei campanii de Black Friday. Am creat o tradiție și avem clienți care ne sună pentru a cere detalii despre vacanțele de tip Black Friday,“ declară Ana Maria Gherasim, Sales Manager Eturia.

Pe lângă partea financiară și contextul oferit de Black Friday, important pentru client rămâne personalizarea pachetelor – vacanțe de care are nevoie, în perioadele în care acesta dorește. “Noi îi oferim posibilitatea să călătorească într-un interval mare de timp, cu pachete care se prelungesc până în august 2023, inclusiv în perioada Sărbătorilor de Iarnă și a vacanțelor celor mici”, a mai declarat Gherasim.

Eturia devenea, în 2007, prima agenție de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made celor care caută mai ales destinații exotice. Anul trecut, agenția a înregistrat o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează 18 milioane de euro. De la fondare, compania a trimis în călătorii peste 30.000 de turişti care au parcurs cumulat 450 de milioane de kilometri, potrivit calculelor agenţiei.