Primark anunță cel de-al treilea magazin din România

Primark, retailerul de modă internațional, a anunțat că intenționează să deschidă un al treilea magazin în România, situat în Iulius Town Timișoara. Magazinul va fi prima locație Primark din vestul țării și urmează să fie inaugurat în a doua jumătate a anului 2024. Anunțul vine după intrarea de succes a Primark pe piața românească în decembrie 2022, odată cu deschiderea primei sale locații în ParkLake Shopping Centre, București. Doar șase luni mai târziu, retailerul a deschis un al doilea magazin în oraș, în Centrul Comercial AFI Cotroceni, în iunie 2023.

Recrutarea pentru noul magazin a început, iar oportunitățile de angajare pentru pozițiile manageriale pot fi găsite pe site-ul Primark Careers. Oferta va fi completată la începutul anului viitor când vor fi disponibile și alte posturi din zona de visual merchandiser, resurse umane și asistenți de retail. Cei care se alătură echipei Primark au oportunitatea de a construi o carieră solidă în retail. Primark oferă ample programe de formare interne, precum și oportunități de învățare și dezvoltare la toate nivelurile.

Magazinul va avea 3.000 de metri pătrați.

Ne bucurăm să anunțăm următorul nostru magazin din România, care se va deschide în Iulius Town Timișoara, în a doua jumătate a anului 2024. Suntem încântați să aducem brandul Primark clienților din regiune și așteptăm cu nerăbdare să completăm echipa Primark cu oameni pasionați de modă și retail. Magazinul va deveni a treia noastră locație din România și reprezintă o altă etapă importantă în expansiunea noastră pe această piață, precum și în regiunea mai largă a Europei Centrale și de Est (ECE)”, spune Maciej Podwojski, Director ECE.

„Intrarea Primark pe piața românească la sfârșitul anului trecut a reprezentat un moment de referință pentru piața locală de specialitate. Ne bucurăm să aducem în Iulius Town Timișoara primul magazin Primark din afara Bucureștiului, un brand care este cu siguranță foarte așteptat de clienții din Timișoara, din regiune și chiar din străinătate. Continuăm să aducem în rețeaua noastră proiecte inovatoare și așteptate cu nerăbdare, în care românii se regăsesc. Ne actualizăm constant mixul de chiriași pentru a răspunde așteptărilor mereu provocatoare ale publicului”, a declarat Oana Diaconescu, Director Leasing IULIUS.

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 16 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 400 de magazine la nivel global și continua să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, inclusiv pe noua piață din Ungaria.

Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Ambiția Primark constă în prelungirea ciclului de viață al hainelor, protejarea vieții pe planetă și susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În acest sens, Primark a publicat o serie de angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Acestea includ realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionarea.