Planurile de dezvoltare ale retailerului Penny iau în calcul investiții de 1 miliard de euro în România, până în 2029
Cu aproximativ 7.300 de angajați în România, retailerul Penny își continuă investițiile, cu planuri concrete pentru extindere. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei ajunsese la peste 8,32 miliarde de lei în România, cu un profit net de 224 milioane de lei.
”Pentru 2024, estimăm o creștere a cifrei de afaceri în linie cu evoluția din ultimii ani, double digit, peste piață”, au declarat reprezentanții Penny România (parte din grupul german REWE). Anul acesta, bugetul pentru investiții al companiei a fost calculat la 150 de milioane de euro, la nivel de România, printre altele în expansiune, cu intenția de a ajunge la o rețea de peste 400 de magazine, de la aproximativ 381 astăzi, la nivel național. Ultimul magazin tocmai a fost lansat în orașul Câmpulung Muscel (Argeș).
Totodată, investițiile sale merg și către modernizarea unităților existente și construirea celui de-al cincilea centru logistic aproape de București.
”Continuăm să implementăm și să dezvoltăm strategia noastră de sustenabilitate, inclusiv dotarea fiecărui magazin nou cu sisteme de reciclare a ambalajelor și adaptarea soluțiilor existente conform cerințelor SGR. Strategia noastră de investiții pe termen lung prevede alocarea unui total de 1 miliard de euro în România până în 2029”, au mai declarat reprezentanții Penny România.
De asemenea, pentru Penny România, mediul rural reprezintă o piață cu un potențial de creștere semnificativ. ”Noi ne propunem să avem în catchment area pentru un magazin Penny între 10.000 și 15.000 de locuitori. Expansiunea se realizează la nivel național, indiferent de zona și dimensiunea localității. Mai mult, ce se consideră acum rural, este periurbanul localităților mari, unde ne propunem să acoperim noile cartiere”, au adăugat reprezentanții Penny România.