O companie prezentă pe segmentul corpurilor de iluminat a ajuns la investiții de peste 10 mil. euro în România

Filiala românească a grupului Eglo Leuchten Austria, producător de corpuri de iluminat, a ajuns la investiții de peste 10 milioane de euro în dezvoltarea rețelei de show-room-uri proprii, angajați, magazine partenere și platforma proprie online.

”Cu o cifră de afaceri de 5,9 milioane de euro anul trecut, planul nostru pe termen mediu este să deschidem magazine proprii în toate orașele cu peste 200.000 de locuitori, având în vedere un apetit în creștere pentru produse calitative de design interior pe piața românească”, spune Cătălin Dumitrașcu, General Manager, Eglo România.

În contextul sistemului de work from home din ultimul an și al menținerii unui sistem hibrid pe termen mediu, specialiștii Eglo estimează o creștere de 15% pentru corpurile de iluminat pentru birou.

În ultimul an compania a investit în digitalizare și perfecționarea platformei online, care îi permite să livreze acum în întreaga țară. Vânzările online au crescut cu 200% în ultimul an aprilie 2020-aprilie 2021 și își mențin trendul ascendent.

Compania a vândut peste 15 de milioane de corpuri de iluminat în 25 de ani, în România.

Odată cu lansarea gamei EGLO Professional la nivel internațional, compania intenționează să abordeze segmentul Business to Business cu soluții personalizate care îmbină designul de înaltă calitate și funcționalitatea.

”Putem deservi dezvoltatorii de parcuri logistice cu soluții de iluminat industrial pentru hale, precum și investitorii în proiecte de birouri sau clădiri comerciale cu soluții spectaculoase de iluminat interior și exterior, respectând cele mai performante cerințe de proiectare”, mai spune Cătălin Dumitrașcu.