O antreprenoare a investit jumătate de milion de euro într-o platformă online cu produse pentru copii până în trei ani
Piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani se ridică anual la 400-450 de milioane de euro, segmentul online generând 10% din vânzări, potrivit unui studiu realizat de MillwardBrown Romania și comandat de platforma online miababy.ro.
Miababy.ro este o platformă dezvoltată de antreprenoarea Mia Karimzadeh (foto), în urma unei investiții de peste jumătate de milion de euro, așteptată să fie recuperată în primii trei ani de la lansare.
Investiția a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea lui în online, depozitul propriu, sistemele ERP și stocurile retailerului.
Piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani va crește anul acesta cu circa 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar ponderea părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%.
“Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită”, a declarat Mia Karimzadeh, directorul general și fondator al miababy.ro.
Magazinul online miababy.ro este structurat în categorii cu produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, îngrijire, jucării, produse pentru plimbare etc.
Sursă foto: miababy.ro