Netflix vrea să transforme reclamele pe care le difuzează în campanii cu mai multe episoade

Abonamentul Netflix cu publicitate, cunoscut sub numele de „Essential”, avea în luna mai peste 5 milioane de abonaţi. Iar platforma intenţionează să profite de această formulă pentru a genera venituri prin publicitate mai bine direcţionată şi mai puţin repetitivă, relatează Financial Times. Noile formate publicitare ar putea lua forma unor campanii difuzate în mai multe episoade, astfel încât utilizatorii să fie în continuare expuşi la brand, dar cu un spot publicitar diferit.

O astfel de strategie le oferă agenţilor de publicitate şi o viziune pe termen lung. Aceştia se pot gândi la campanii publicitare sofisticate şi diferite.

Un şef al departamentului de publicitate de la Netflix a declarat pentru FT că „mărcile sunt extrem de entuziasmate de ideea de a fi asociate cu conţinutul Netflix şi acum încep să aibă în vedere o inovaţie mult mai mare în jurul acestor noi formate, cu parteneriate mai strategice”.

De la lansarea ofertei „Essential”, Microsoft a gestionat publicitatea pe Netflix. Rolul Microsoft este de a proiecta şi gestiona platforma pentru agenţii de publicitate care doresc să difuzeze reclame pe Netflix.

Potrivit unei surse din FT, parteneriatul se va încheia probabil la sfârşitul anului viitor. Aceasta este o oportunitate pentru Netflix de a-şi spori capacitatea de inovare.

Potrivit unei alte surse, citată de FT, Netflix ar putea folosi datele sale despre clienţi pentru a crea un marketing mai personalizat: „Astăzi, putem scrie 15 episoade ale unei reclame şi putem garanta că spectatorul le va vedea în ordinea corectă. Aşa că este foarte interesant”.

De asemenea, se pare că Netflix doreşte să extindă această strategie de publicitate şi la jocurile sale online. Prima evaluare reală a abonamentelor cu suport publicitar ar putea veni pe 19 iulie, când compania îşi va prezenta rezultatele trimestriale.