Netflix adoptă noi strategii pentru a atinge obiectivul de 500 de milioane de abonaţi

Netflix încearcă să controleze mai bine costurile crescânde pentru cloud computing, împreună cu partenerul său de lungă durată Amazon Web Services, ca parte a eforturilor sale de a reduce cheltuielile totale, a relatat miercuri publicaţia Wall Street Journal, citând persoane familiare cu această activitate, transmite Reuters.

Gigantul de streaming angajează, de asemenea, mai mult personal junior, reduce amprenta sa imobiliară şi numărul de copii ale datelor şi conţinutului pe care le stochează în întreaga lume, se arată în articol.

Compania, care se confruntă cu pierderea abonaţilor şi concurenţa crescută din partea unor companii precum Walt Disney şi Apple, nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Potrivit sursei citate de News.ro, Netflix încearcă să-şi crească baza de abonaţi până la 500 de milioane de clienţi la nivel global, în următorii trei ani.

Compania a pierdut 970.000 de abonaţi din aprilie până în iunie şi a oferit o prognoză sub aşteptările de pe Wall Street pentru trimestrul curent.

În iunie, Netflix a declarat că a concediat 300 de angajaţi, sau aproximativ 4% din forţa sa de muncă, în a doua rundă de reduceri de locuri de muncă pentru a tempera cheltuielile. Potrivit WSJ, compania din California angajează mai mulţi angajaţi juniori – de la stagiari la proaspăt absolvenţi de facultate – ca parte a unei iniţiative extinse de recrutare de ”talente emergente”.