MAM Bricolaj estimează o cifră de afaceri de 70 milioane de lei în 2021
Magazinul de bricolaj MAM Bricolaj estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 70 milioane de lei, în creştere cu 75%, de la 39,91 milioane lei în 2020, pe fondul extinderii accelerate a reţelei de magazine.
Pentru a finanţa creşterea afacerii, compania intenţionează să efectueze o operaţiune de majorare de capital social prin aport în numerar în 2021.
„Cu sprijinul investitorilor, ne dorim să accelerăm planurile de dezvoltare ale companiei prin majorarea de capital social cu aport în numerar aprobată în cadrul adunării anuale şi prin capitalizarea profiturilor anterioare. În următoarele luni, avem în vedere creşterea vizibilităţii brand-ului MAM Bricolaj prin desfăşurarea de diferite activităţi, inclusiv prin promovarea şi extinderea proiectului Şcoala de Mobilă” a declarat Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.
În data de 22 aprilie 2021, acţionarii MAM Bricolaj au aprobat două operaţiuni de majorare a capitalului social, una cu acţiuni gratuite şi una cu aport în numerar. Prima operaţiune efectuată va fi capitalizarea profiturilor în vederea distribuirii de acţiuni gratuite către acţionari. Prin urmare, acţionarii vor primi 4 acţiuni gratuite pentru fiecare acţiune deţinută. Pentru a beneficia de acţiuni gratuite, acţionarii trebuie să deţină acţiuni MAM la data de 23 august 2021.
În ceea ce priveşte majorarea cu aport în numerar, acţionarii care au deţinut în data de 12 mai 2021 acţiuni MAM, au primit în data de 17 mai drepturi de preferinţă MAMR01 prin intermediul cărora vor putea participa la operaţiunea de majorare de capital. Drepturile vor fi tranzacţionabile după depunerea şi aprobarea prospectului de majorare de capital de către ASF.
Majorarea capitalului social are ca obiectiv finanţarea investiţiilor planificate de companie.
MAM Bricolaj vrea să deschidă magazine în Bucureşti, Braşov şi Iaşi
„MAM Bricolaj analizează oportunitatea de a investi în locaţii din Bucureşti, Braşov şi Iaşi, zone în care există o piaţă în creştere de clienţi interesaţi de produse de bricolaj. Modelul de business MAM Bricolaj este unic, fiind situat la graniţa dintre bricolajul în mobilă şi fabricarea de mobilă, permiţând şi publicului larg neavizat să participe la construcţia propriei mobile, într-un mod similar procurării de mobilă la comandă”, precizează compania.
În funcţie de nevoia de capital în următoarele luni, compania analizează distribuirea adiţională pe parcursul anului 2021 a profitului nerepartizat din anii 2018 şi 2019, în cuantum total de 2,1 milioane de lei. Distribuirea profitului rămas ar fi realizată sub formă de dividende în numerar sau sub formă de acţiuni gratuite. Propunerea în acest sens va fi făcută de acţionarul majoritar în a doua jumătate a acestui an.
„Rezultatele din primele trei luni ale anului 2021 reflectă tendinţa pozitivă a sectorului de bricolaj. În primul trimestru al anului, MAM Bricolaj a înregistrat o creştere a vânzărilor în cadrul reţelei de magazine de peste 45%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2020. Creşterea este datorată atât unui număr mai mare de clienţi cât şi creşterii numărului de tranzacţii, cu peste 28% faţă̆ de primul trimestru al anului 2020. Valoarea bonului mediu per tranzacţie a crescut, de asemenea, cu peste 13% faţă̆ de anul precedent”, spun reprezentanţii companiei.
În martie 2021, MAM Bricolaj a deschis un nou magazin în Bucureşti, pe strada Prelungirea Ghencea, în urma unei investiţii de 1,65 milioane de euro. În prezent, compania operează trei unităţi în Bucureşti, în sectoarele 2, 4 şi 6.
MAM Bricolaj este o companie listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti începând cu ianuarie 2021. Compania are o capitalizare de piaţă de aproape 100 milioane de lei. În data de 17 mai 2021, acţiunile MAM erau tranzacţionate la preţul de 56,5 lei per acţiune, o creştere cu 85% a preţului per acţiune faţă de prima zi de tranzacţionare.