Kaufland intră cu mărci proprii pe piața de produse bio și vegetariene
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland România a lansat două mărci proprii pe zona de produse ecologice, vegetariene și vegane, K-Bio și K-take it veggie.
Astfel, gama K-Bio cuprinde 43 de produse, de la brânză din lapte acru până la produse de panificație cu ovăz și alac, iar sortimentul K-take it veggie numără 34 de produse, precum creme tartinabile, băuturi din soia, orez sau migdale, mezeluri fără carne sau falafel. Ambele game ar urma să fie extinse în perioada următoare.
Sortimentul marcă proprie K-Bio cuprinde 43 de produse ecologice variate – de la brânză din lapte acru, până la produse de panificație cu ovăz și alac – gama aflându-se în curs de extindere. Produsele K-Bio poartă sigla oficială de certificare bio și corespund directivelor stricte ale eco-regulamentului Comisiei Europene.
„Din ce în ce mai mulți oameni se preocupă în mod constant de alimentația lor, din rațiuni diverse și sub diverse forme. Kaufland oferă acum și o mare varietate de produse ecologice, vegetariene și vegane”, a spus Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.
Kaufland este liderul pieței locale de comerț modern, cu afaceri de peste 2 miliarde de euro în 2015. Compania are în prezent 112 magazine, dintre care 5 deschise anul trecut.
FOTO: Kaufland