IT Genetics raportează o cifră de afaceri totală de 5,8 milioane euro în 2018
Compania românească IT Genetics, furnizor de soluții hardware și software pe piața DC/POS (colectare de date și puncte de vânzare), a înregistrat o cifră de afaceri de 5,8 milioane euro în anul 2018, în creștere cu 25% față de anul precedent. Totodată, compania a avut rezultate peste așteptări în primul an de activitate pe piața din Ungaria.
IT Genetics și-a dublat numărul de clienți activi la aproximativ 3.200 de companii. Per total, mai mult de 85% din cifra de afaceri a fost generat de proiectele și parteneriatele încheiate cu companiile client, iar restul de vânzările online care au crescut cu peste 20%.
“Am avut un 2018 efervescent, cu lansări esențiale, cum ar fi aplicația mobilă ITGStore.ro pentru comenzi de pe Android și iOS și soluția pentru gestionare de evenimente EventsClip, îmbogățirea portofoliului de echipamente și, cel mai important, intrarea pe piața din Ungaria. Toate aceste investiții fac parte din strategia pe termen lung de a consolida business-ul IT Genetics la nivel local și de a extinde compania la nivel internațional, influențând în același timp creșterea afacerii per ansamblu”, declară Liviu Mihai Sima, managing partner IT Genetics.
O miză importantă din business este activitatea din Ungaria, piață pe care IT Genetics a intrat în iulie 2018 și unde a fost înregistrată o cifră de afaceri de 200.000 de euro.
“Ungaria este o piață în care business-urile au o deschidere mai mare pentru implementarea tehnologiilor de ultimă generație pentru optimizarea activității, completând foarte bine specificul pieței din România. Dacă pe plan local avem parteneriate solide cu business-uri din retail, HoReCa, transport și logistică, farma, în Ungaria avem cerere foarte mare de echipamente și de la companii din industriile auto, FMCG, educație, financiar-bancar, ceea ce ne provoacă să gândim și să consolidăm strategii și pe această piață”, precizează Ștefan Axinte, managing partner IT Genetics.
În 2019, fondatorii companiei estimează o creștere de 30% a business-ului din România și se așteaptă la triplarea afacerii în Ungaria, prin investiții care cresc satisfacția clienților: lansarea unei noi versiuni a platformei e-commerce ITGStore.ro, cu o interfață intuitivă, care asigură o navigare ușoară atât pe desktop, cât și pe mobil, și lansarea platformei ITG Business Kit prin care este oferită consultanța necesară clienților pentru alegerea unor soluții complete gândite să optimizeze activitatea business-ului.