În 2022, MTH Digital mizează pe servicii integrate de marketing online pentru e-commerce
Rata de penetrare a internetului în România a depășit 70% în prezent conform Eurostat, iar piața de e-commerce din România a depășit 6 miliarde de euro în 2021 conform ARMO și GPeC.
Canalele de media digitale pe care utilizatorii de internet sunt activi în mod curent s-au diversificat, astfel că brandurile trebuie să aibă în vedere tot mai multe medii de promovare integrate într-o strategie de comunicare online tot mai complexă. În acest context, agenția de marketing online full-service, MTH Digital, mizează pe integrarea serviciilor de digital marketing și pe abordarea holistică a promovării pentru magazinele online.
“Experiența de peste 17 ani în e-commerce și business-uri digitale mi-a arătat cât de importantă este strategia de promovare online și urmărirea firului roșu de comunicare în fiecare etapă de implementare și optimizare a campaniilor de digital marketing. De foarte multe ori, strategia de marketing online este realizată la început și apoi uitată într-un folder, iar campaniile pe fiecare canal de digital sunt implementate de câte o entitate separată fără a ține cont de imaginea de ansamblu”, spune Raluca Radu (foto), fondator și CEO MTH Digital.
În cei peste 4 ani de la înființare, MTH Digital a atras specialiști cu experiență în performance marketing, graphic design, social media, email marketing, strategie e-commerce și a consolidat diferitele discipline în cadrul agenției. Propunerea lor către magazinele online este această abordare integrată a comunicării online, unificând comunicarea în campaniile Google și Facebook Ads cu cea din social media sau email marketing și păstrând un fir roșu de promovare pentru a obține rezultate eficiente pe termen lung.
“Integrarea eforturilor de digital marketing este sinonimă cu creșterea eficienței promovării online. Ce observăm mereu în lucrul cu clienții noștri e-commerce este această împărțire a marketingului online în cutiuțe diferite, fie că acestea sunt administrate de agenții sau de departamente interne. Social media este separată de administrarea campaniilor PPC și ambele sunt separate de strategia de email marketing și de eforturile de creștere a unei secțiuni de conținut de brand”, completează Robert Dumitru (foto), Director Adjunct MTH Digital.
MTH Digital este o agenție de marketing online full-service specializată pe e-commerce și lead generation. Echipa MTH Digital numără 27 de specialiști de marketing online și digital graphic design care funcționează împreună ca o echipă de marketing digital externalizată pentru business-uri e-commerce și business-uri care au ca focus atragerea de leaduri sau rezultate măsurabile prin promovarea online.