Grupul City Grill a ajuns la afaceri de 31 mil. euro în primele 6 luni ale anului. Ce investiții sunt anunțate?

Grupul City Grill a încheiat primul semestru al anului cu o cifră de afaceri de 31 de milioane de euro, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut și continuă investițiile în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltarea pe segmentul de restaurante și hoteluri.
Astfel, grupul a investit 1.5 milioane euro în primele 6 luni ale acestui an, potrivit unui comunicat de presă. Investițiile recente în restaurantele Buongiorno.Italian și Hanu’ Berarilor au vizat crearea unei atmosfere familiare, cu o amenajare contemporană.
“Continuăm să investim în îmbunătățirea designului în toate restaurantele noastre”, precizează Daniel Mischie (foto), CEO Grup City Grill.
Ce mănâncă bucureștenii în oraș
Potrivit unui sondaj de piață citat în comunicat, preferințele culinare ale bucureștenilor variază semnificativ, reflectând o diversitate în gusturi și ocazii de consum. Pizza este consumată la mesele în oraș de circa două treimi dintre bucureșteni, echilibrat pe sexe, dar cu peste 75% în rândul celor sub 30 de ani. Următoarele opțiuni sunt preparatele gătite și fripturile. Fripturile, burgerii, ciorbele și shaorma sunt preferate preponderent de bărbați, în timp ce femeile sunt relativ mai atrase de paste, salate, deserturi și fructe de mare.
Dacă pizza este mâncarea consumată de cei mai mulți bucureșteni la mesele din oraș (64%), când vine vorba de clienții Grupului City Grill, la aceștia se observă o tendință către un meniu mai tradițional, gratarul fiind prima alegere a clienților care trec pragul restaurantelor din Grupul City Grill.
De asemenea, bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) și turcească (40.2%). Restaurante cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, coreean) atrag și ele un interes în creștere al publicului din Capitală.
În ceea ce privește cheltuielile, bucureștenii arată un comportament de consum diferit în funcție de momentul săptămânii și de motivul ieșirii la restaurant. Pentru prânzul din timpul săptămânii, suma medie cheltuită este de aproximativ 50 lei de persoană, în schimb, mesele la restaurant din weekend vin cu o creștere semnificativă a bugetului alocat, ajungând până la 200 lei de persoană.
Per total, în ceea ce privește bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraș, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual. Bonul mediu în restaurantele Grupului se menține constant și se situează în jurul valorii de 45 euro.