Gomag estimează să încheie 2024 cu o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri. Anul viitor, compania accelerează intrarea pe piața din Moldova
Compania românescă Gomag, fondată de antreprenorii Cosmin Dărăban și Aurelian Motica (foto), intenționează să accelereze intrarea pe piața din Moldova, în 2025, prin dezvoltarea ecosistemului de eCommerce local, ca parte a strategiei de dezvoltare. Anul acesta, compania, care pune la dispoziția magazinelor online o platformă complexă de e-commerce, estimează o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri, urmând să depășească 3,5 milioane de euro.
“Până la finalul anului, estimăm o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri, adică peste 3.5 milioane euro. Anticipăm vânzări de peste 2 miliarde de lei, generate de cei peste 4.200 de comercianți care folosesc platforma eCommerce Gomag pentru a vinde online”, spune Cosmin Dărăban, co-fondator Gomag.
În privința campaniei Black Friday, ediția de anul acesta a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag care au organizat campanii de tip BF și o creștere de +18% YoY în numărul de comenzi.
“În perioada weekend-ului de Black Friday, pe Gomag s-au înregistrat vânzări de peste 40 milioane de lei. Dar dacă ne raportăm la intervalul extins abordat de clienții noști, adică perioada 8-15 noiembrie, vânzările totale au însumat peste 100 milioane de lei. Mulți dintre clienții Gomag au avut pe 8 noiembrie cel puțin o dublare a vânzărilor față de o zi normală, însă am întregistrat și cazuri cu peste 15x creșteri”, spun cei doi fondatori.
De asemenea, pentru 2025, este așteptată tot o creștere de 30% a cifrei de afaceri.