Facebook concurează LinkedIn. Rețeaua socială le va permite companiilor să-și publice oferta de joburi

facebook newmoney

Facebook testează o facilitate prin care companiile care au pagini create pe rețeaua socială își vor putea promova oferta de joburi vacante. Principiul va fi asemănător celui folosit de LinkedIn sau de site-urile profilate pe recrutarea forței de muncă.

Noua postare, denumită „Job”, va fi disponibilă contra cost și se va realiza în același mod în care utilizatorii pun, în prezent, texte, imagini și filme. Butonul va fi încadrat în meniul obișnuit de creare a posturilor.

Pe baza comportamentului care l-am văzut pe Facebook (…) testăm o funcție pentru administratorii de pagină prin care să creeze postări speciale legate de locuri de muncă, unde să se înscrie cei interesați”, a declarat un purtător de cuvânt al Facebook, potrivit Reuters.

O postare de tip „Job” va avea un format special și secțiuni în care pot fi completate detalii care privesc locul de muncă respectiv, precum chestiuni legate de salariu, cerințele de angajare și tipul serviciului. De asemenea, postarea va avea un buton pe care utilizatorii îl pot apăsa, în cazul în care sunt interesați de respectiva ofertă. Apoi, companiile vor primi datele, sub forma unor mesaje.

Prin noua opțiune, Facebook va concura cu LinkedIn, bine-cunoscuta rețea socială dedicată mediului de afaceri. Facilitatea „Job” va ajuta paginile de Facebook ale companiilor să strângă mai mulți fani decât ar aduna pe LinkedIn.

Facebook are, în prezent, peste 1,79 miliarde de utilizatori, în vreme ce LinkedIn, rețea cumpărată recent de Microsoft pentru 26,2 miliarde de euro, are doar 467 de milioane de utilizatori.

 


FOTO: Facebook.com

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *