E.ON Energie România: Clienţii nu vor fi afectaţi de posibila schimbare a acţionarului majoritar
E.ON Energie România anunţă că îşi va respecta toate condiţiile prevăzute în contractele încheiate cu clienţii şi că aceştia nu vor fi afectaţi în vreun fel de posibila schimbare a acţionarului majoritar, în cazul finalizării tranzacţiei.
„E.ON Energie România îşi menţine angajamentele asumate şi respectă toate condiţiile prevăzute în contractele încheiate cu clienţii, aceştia nefiind afectaţi în vreun fel de posibila schimbare a acţionarului majoritar.
În cazul finalizării, tranzacţia are efecte la nivel de acţionariat, fără impact asupra operaţiunilor, contractelor sau obligaţiilor asumate de E.ON Energie România. Toate contractele existente sunt şi vor rămâne valabile, iar clienţii pot avea încredere că obligaţiile contractuale şi calitatea serviciilor oferite vor fi respectate în totalitate”, a arătat E.ON Energie România, într-un comunicat.
„Contractele rămân valabile, serviciile funcţionează ca până acum”
E.ON Energie România a precizat că schimbarea posibilă a acţionarului companiei nu va schimba modul în care va opera. „Vom continua să furnizăm energie şi să oferim soluţiile care au convins deja peste 3,5 milioane de clienţi.
Contractele rămân valabile, serviciile funcţionează ca până acum, iar toate promisiunile făcute vor fi respectate. Încurajăm clienţii să nu se lase influenţaţi de zvonuri şi să solicite informaţii şi clarificări direct de la reprezentanţii E.ON Energie România. Suntem disponibili să oferim sprijin, lămuriri şi asistenţă prin canalele noastre oficiale de comunicare”, precizează sursa citată de Agerpres.
Pe lângă activitatea de furnizare gaze naturale şi energie electrică, E.ON Energie România a precizat că va continua să dezvolte servicii şi produse inovatoare, care să răspundă celor mai înalte standarde de eficienţă energetică.
Compania a mai arătat că, prin intermediul echipelor de specialişti, compania va continua să ofere şi să dezvolte servicii şi produse de eficienţă energetică, care să îi ajute pe clienţi să îşi optimizeze consumul de energie, fără a-şi reduce confortul.
„Avem un portofoliu de peste 3,5 milioane de clienţi, iar mai bine de un sfert dintre aceştia au optat pentru soluţiile noastre de eficienţă energetică. Peste 2 milioane de clienţi îşi gestionează contractele online, iar 1,7 milioane au ales factura electronică. Le mulţumim clienţilor pentru alegerile făcute şi îi asigurăm că vom continua să le oferim cele mai bune soluţii energetice şi de furnizare, respectând, la fel ca până acum, angajamentele şi clauzele contractuale”, a afirmat directorul general al E.ON Energie România, Claudia Griech.
E.ON Energie România a menţionat că a instalat 3.500 de sisteme fotovoltaice la clienţii rezidenţiali în programul Casa Verde 2023, acoperind toţi clienţii cu dosar validat AFM, care au selectat E.ON în sesiunea 2023.
„La actuala ediţie a programului, E.ON Energie România asigură instalarea, în maximum şase luni, a soluţiei complete cu panouri fotovoltaice şi sistem de stocare a energiei pentru primii 3.000 de clienţi care selectează E.ON în platforma AFM. Compania are alocate pentru acest program peste 50 de echipe interne şi partenere pe teritoriul întregii ţări şi peste 30 de ingineri E.ON experţi în proiectarea şi instalarea sistemelor fotovoltaice care monitorizează atent toate echipele de instalare.
Soluţia E.ON, dedicată programului Casa Verde, este una la cheie – specialiştii fiind cei care evaluează locul de consum, întocmesc proiectul tehnic, obţin avizele necesare, instalează sistemul centralei fotovoltaice, şi, după finalizarea procesului, se ocupă de obţinerea dosarului de prosumator”, se mai arată în comunicat.
În privinţa soluţiei de încălzire E.ON Life, cu centrale cu condensare, compania a arătat că până acum există 59.000 de clienţi.
E.ON Energie România a mai accentuat că serviciile digitale oferite de companie sunt preferate de doi din trei clienţi rezidenţiali şi că, în acest moment, peste 2,18 milioane de clienţi rezidenţiali sunt înregistraţi pe platforma online (66%), iar peste 1,77 milioane de clienţi rezidenţiali au optat pentru factura electronică.
„E.ON Energie România va continua să dezvolte şi să ofere produse de furnizare şi soluţii personalizate de încălzire (centrale termice în condensare şi pompe de căldură), climatizare (E.ON Cool), producere de energie şi asistenţă tehnică, dar şi noi facilităţi pentru platforma digitală, toate acestea în scopul sprijinirii clienţilor care să îşi poată reduce cheltuielile cu energia şi, totodată, să îşi gestioneze cât mai simplu şi rapid contractele”, se mai subliniază în comunicatul de presă.