După noi creșteri ale cifrei de afaceri în 2023, Star Stone extinde gama de produse premium și plănuiește extinderi pe noi piețe

NewMoney 02/07/2024 | 10:15 Ştiri
După noi creșteri ale cifrei de afaceri în 2023, Star Stone extinde gama de produse premium și plănuiește extinderi pe noi piețe

Star Stone, producător român de pavaje pentru sectorul rezidențial, a încheiat anul 2023 cu cifră de afaceri în creștere cu 8% față de 2022. Creșterea a fost susținută, în principal, de vânzările de accesorii de gard, dale de pavaj și bolțari, produse consacrate în segmentul premium. Ca o consecință, la nivel de strategie, Star Stone extinde gama de produse premium.

Compania estimează o continuare a acestui trend ascendent pentru 2024, anticipând o creștere care va depăși rezultatele din 2023. Până la finalul lunii mai 2024, a atins deja obiectivele bugetate, urmând să încheie prima jumătate a anului cu rezultate peste cele înregistrate în perioada similară de anul trecut.

„În 2024, am implementat un plan de vânzări mai elaborat, dezvoltat în strânsă colaborare cu principalii noștri distribuitori, abordând targeturi, acțiuni și strategii clar definite. Ne-am concentrat pe categoriile de produse deja consacrate, dar lansăm și o nouă gamă de produse decorate, despre care estimăm că va deveni, în doi ani, categoria de top a companiei”, spune Cristian Pop (foto), Director General al companiei.

Planificarea strategică a devenit un element central pentru Star Stine, nfluențând toate acțiunile companiei. Cât privește investițiile, compania direcționează tot profitul obținut anul trecut către finalizarea proiectelor începute anterior și valorificarea acestora. Bugetul pentru investiții include continuarea automatizării proceselor de producție pentru a reduce dependența de factorul uman și implementarea unui sistem fotovoltaic care să asigure necesarul de energie electrică.

Star Stone are ca principale piețe de desfacere România și Ungaria, unde își comercializează produsele premium în rețele de magazine specializate și de tip DIY. Compania vizează menținerea echilibrului între creșterea internă și cea internațională, păstrând proporția vânzărilor în afara României la nivelul anterior, adică la aproximativ 10% din total.

Pe lângă România și Ungaria, compania explorează și alte piețe pentru viitoare extinderi, având în vedere interesul crescut pentru produsele premium în construcții și amenajări rezidențiale.