După doi ani de prezență în piața locală, ANSON’S mizează în continuare pe publicul masculin din România.
Primul și singurul magazin multi-brand ANSON’S din România, dezvoltat de grupul german Peek & Cloppenburg, a împlinit doi ani în România. Magazinul, dedicat exclusiv bărbaţilor, este deschis în mallul Sun Plaza Shopping Center din București și are o suprafață de aproximativ 1.500 de metri pătrați.
Ca parte a strategiei de dezvoltare, pe viitor nu este exclusă o extindere cu alte magazine, ”în funcție de oportunități”. ANSON’S înseamnă astăzi 20 de magazine în Germania și 4 în Europa Centrală și de Est (în afară de cel din România, mai este unul deschis în Croația și două în Republica Cehă). ”Magazinul din Sun Plaza a fost unul dintre primele magazine deschise în afara Germaniei, România fiind o țară pionieră pentru noi. (…) Clienții români iubesc brandurile premium, precum Boss Black, Tommy Hilfiger, Joop, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Adidas, Karl Lagerfeld sau Armani Exchange”, continuă Alina Șerban
ANSON’S se concentrează așadar pe moda masculină şi ȋncă de la ȋnfiinţarea sa evoluat într-unul dintre cei mai mari specialişti în domeniul vestimentar masculin din Germania. Retailerul reuneşte etichete internaţionale de designer, mărci actuale în tendinţe şi branduri proprii exclusive, fiind un simbol pentru conştientizarea stilului şi calității, pentru vestimentaţia clasică şi tendinţe actuale. Aici, bărbatul în pas cu moda are posibilitatea de a-şi găsi stilul vestimentar personal şi de a-l pune în evidenţă.
Potrivit datelor companiei, clienţii români apreciază conceptul modern sub care e dezvoltat magazinul ANSON’S în România, un spațiu luminous și diferit de contextul unui magazin obişnuit. Opţiunile pe care le regăseşti aici răspund celor mai exigente gusturi ȋn materie de fashion şi directii ale propriului stil: sport, casual, smart casual, business, elegant şi ceremonial.