Din 10 iunie, în ediția de vară a NewMoney: În doar doi ani, TraLaLa TV a ajuns pe primul loc în România la minute urmărite de copiii cu vârste între 4 și 14 ani, deși se află la un buton de telecomandă distanță de nume mari ale industriei

În următorul număr al revistei NewMoney, care va apărea pe piață la data de 10 iunie, veți descoperi mai multe povești despre antreprenori români, cu detalii interesante privind strategiile lor de dezvoltare pe termen lung. Printre businessurile care ne-au captat atenția se numără și cel al soților Cristina și Alexandru Badan, din Iași. În urmă cu aproximativ doi ani, aceștia au demarat proiectul TraLaLa TV, ajuns astăzi „numărul 1 la minute urmărite pe targetul 4-14 ani (…) în comparație cu toate posturile TV din România“.

Apărut în 2012, sub forma unui canal video pe YouTube, cu videoclipuri distractive și educative pentru cei mici, la inițiativa celor doi antreprenori ieșeni (din dorința de a crea muzică și animații de calitate pentru propriii copii), proiectul TraLaLa s-a dezvoltat nu doar local, ci și internațional, fiind astăzi un fenomen printre copiii de toate vârstele. Cel puțin în România, nu există preșcolari, părinți sau educatori care să nu îl cunoască. Iar dacă pentru planul intern TraLaLa este cel mai popular canal, la nivel extern se distinge LooLoo Kids, lansat în 2014, în ideea de a extinde animațiile și în afara țării.

„Rețeaua noastră de canale YouTube are o audiență de aproximativ 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Brazilia, SUA, India și România sunt cele mai importante surse de trafic pentru LooLoo Kids și TraLaLa. În 2023 am înregistrat peste 15 miliarde de vizualizări și 843 milioane de ore de vizionare. Avem peste 120 de milioane de abonați pe YouTube și sper să depășim 150 de milioane până la sfârșitul anului“, spune Cristina Badan. „Canalele noastre de YouTube în limba română au adunat peste 1,2 miliarde de vizualizări și, da, putem spune că românii din Bruges sau Londra tot cu TraLaLa își cresc copiii. Germania și Marea Britanie au crescut ca trafic, depășind Italia și Spania, semn că diaspora românească e mai mare în aceste țări“, continuă antreprenoarea.

Și mai multe amănunte, expuse în patru pagini, pot fi aflate în noua ediție a NewMoney, din 10 iunie.