Decathlon a dublat suprafaţa magazinului din Pallady

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, își inaugurează joi magazinul extins din incinta centrului comercial Pallady, amplasat în estul Bucureștiului. Suprafața unității a fost dublată până la 4.200 de metri pătrați.

Magazinul din Pallady este primul spaţiu extins din Bucureşti și reprezintă cea de-a doua inaugurare din acest an a companiei, după deschiderea primului magazin la Botoşani.

„Ne bucurăm că dezvoltarea din acest an a reţelei de magazine presupune, pe lângă deschiderea unor noi spații comerciale, şi modernizarea celor existente deja. În Bucureşti suntem prezenţi cu 4 puncte de desfacere, care adună în fiecare săptămână peste 32.000 pasionaţi de sport şi iubitori de mişcare”, a declarat Gabriel Iliescu, directorul magazinului Decathlon Pallady.

Procesul de modernizare şi extindere a durat cinci luni. Odată cu această extindere, reprezentanţii Decathlon se aşteaptă la o creştere a numărului de vizitatori cu 40%, până la sfârşitul anului, în acest punct de desfacere.

În magazin sunt disponibile peste 8.000 de modele și echipamente, destinate utilizării în peste 60 de activităţi sportive, precum drumeție montană, natație, sporturi de echipă, fitness, alergare, sporturi de combatere, tenis, vânătoare, pescuit, echitație, ciclism, role, patinaj sau schi.

Vizitatorii vor avea la dispoziţie și un spaţiu mai mare pentru testare. Magazinul include produse ce aparțin mărcilor proprii Decathlon, precum : Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji.

Reţeaua de spaţii comerciale Decathlon este formată din 20 de magazine, amplasate pe întreg teritoriul ţării. Cel mai recent magazin al retailerului sportiv, deschis la Botoşani în luna iulie, este al cincilea din regiunea Moldovei.