Curiera vinde 10% din afacere pentru 300.000 de euro, pentru a dezvolta businessul

Curiera, primul business de curierat 100% electric din București și Ilfov, vinde 10% din acțiuni pentru suma de 300.000 de euro. La 4 ani de la înființare, afacerea de curierat este estimată la valoarea de 3 milioane de euro. Investiția va fi utilizată pentru dezvoltarea businessului, prin achiziția de mașini electrice și prin optimizarea platformei.

Curiera este o companie de curierat care operează la nivel național, având o rețea extinsă. Despre decizia de a înfiinţa acest business, Silvia Duță (foto), fondatoare și CEO, declară: “Am observat o nevoie crescută pentru servicii de curierat fiabile și eficiente. Văzând această oportunitate în piață, am decis să înființez Curiera pentru a oferi servicii de curierat de încredere și prompte la un preţ accesibil, fără costuri ascunse, oferind servicii de suport și mentenanță rapide și prietenoase.”

Printre cele mai importante rezultate ale businessului Curiera se numără dezvoltarea platformei de curierat, peste 3.000 de clienți activi, 33 de angajați, investiția în 20 de mașini electrice, un depozit de 200 de metri pătrați și deschiderea unui spațiu de birouri. De asemenea, afacerea cunoaște o creștere lunară a comenzilor și a cifrei de afaceri de 10%.

Până în prezent, în Curiera s-au investit 430.000 de euro, din care 200.000 de euro au fost investiți de către Silvia Duță. Antreprenorii care au ales să investească în dezvoltarea Curiera sunt: Alexandru Gubrei, fondator Doctor în Uniformă, Mircea Căpățînă, co-fondator Smartbill și Romeo Iacob, co-fondator Smart ID. Curiera este în prezent evaluată la 3 milioane de euro.

În prezent, fondatorii afacerii Curiera au decis să vândă 10% din afacere, pentru suma de 300.000 euro, pe care vor să îi investească în dezvoltarea afacerii.

Cu toate că piața de curierat este una competitivă și dinamică, există multe perspective de creștere. Silvia Duță și-a propus să folosească investiția pentru a extinde flota de curierat cu 20 de mașini electrice, pentru dezvoltarea și optimizarea platformei de curierat și pentru achiziția de echipamente tehnologice inovative (baterii externe, bandă de sortare).

Pe termen lung, obiectivele Curiera ţin atât de eficientizare, cât şi de extindere. ”Căutăm un partener care să ni se alăture în misiunea noastră de a crește afacerea Curiera la următorul nivel. Ne dorim să investim în achiziția de mașini electrice, în platforma de curierat și pentru eficientizarea tehnologică a fluxului de lucru”, mai spune Silvia Duță.