Cum vor afla 10 milioane de străini că Bucureștiul este destinație turistică

Un grup de tineri voluntari implicați în diverse iniţiative în domeniul turismului a lansat „Experience Bucharest”, un proiect a cărui misiune este să promoveze peste hotare Bucureștiul ca destinație turistică preferată în Europa de Est. Campania de promovare se va realiza mai ales în mediul online, iar mesajul va ajunge la milioane de oameni, sunt de părere organizatorii.

Evenimentul va avea loc în perioada 12-16 mai și este primul proiect voluntar al comunității Travel Massive România în care Capitala este promovată, la nivel mondial, prin intermediul a 200 de persoane influente în online în domeniul călătoriilor și turismului individual.

Au confirmat participarea bloggeri, oameni populari pe Instagram, specialiști în comunicare pe Twitter, vloggeri naționali și internaționali, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de peste zece milioane de oameni din toată lumea.

„Toți lucrăm voluntar în acest proiect. Cu un buget de sute de ori mai mic decât o campanie de reclame pe Eurosport, estimăm că vom avea un impact fantastic. Ne dorim să promovăm diversitatea experiențelor oferite de București către o audiență unică de minimum zece milioane de oameni. Am invitat persoane foarte active și cu vizibilitate la nivel internațional, care sunt pasionate de călătorii. Acești influenceri s-au arătat deschiși să participe la provocarea pe care le-am lansat-o, să vină la București și să experimenteze spiritul unic al orașului nostru”, a declarat Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul „Experience Bucharest” și fondatorul rețelei de hosteluri din România, Pura Vida.

Proiectul este o ințiativă independentă la care se poate alătura orice companie, autoritate publică sau persoană independentă care își dorește implicarea în promovarea Bucureștiului, se arată în comunicatul emis de organizatori. Până în prezent, și-au arătat interesul în susținerea evenimentului companii precum Garanti, Toyota, Btonic, Paravion, Aqua Carpatica, Autonom, Uber, Pernot Ricard și F64.

„Scopul direct este promovarea turistică a Capitalei, dar avem în plan beneficii  concrete  pentru toți cei care activează în domeniile conexe turismului: companii aeriene, hoteluri, restaurante, cafenele, organizatori de tururi. Ne dorim la creșterea înnoptărilor medii din București de la două la trei nopți și crearea unui conținut valoros pe toate canalele media și social media. Acestea pot fi un start direct pentru multe alte proiecte de promovare turistică din viitor. În plus, ne dorim continuarea acestui eveniment anual. Sunt peste o sută de voluntari implicați în organizarea Experience Bucharest”, a mai spus Tudor Maxim.

Organizatorii declară că, printre altele, au pregătit pentru invitații naționali și internaționali tururi și experiențe de turism alternativ, o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism și petreceri de socializare. Proiectul va fi posibil cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare, locații pentru evenimente și vor asigura mesele și transportul invitaților. Timp de cinci zile, fiecare participant își va putea organiza singur programul.

Printre susținătorii campaniei se numără: România Pitorească, Discover Romania, IG_Romania, Little Bucharest hostel, Pura Vida sky bar&hostel, Hostel Bucur’s Shelter, AcademiCall, Promovez Romania, Fotografiile Tale, World Travel Bug, Explore Romania, Romanian Friend, Zmeul Călător, Monica Suma-contribuitor Lonely Planet, Always Summer, Radio Deea și team365.

Printre organizatorii campaniei se numără: Interesting Times, Urban Adventures, Bucharest Jewish Tours, Martin Adventures, Calup, Bucharest Free Walking Tours, Asociatia Cultour, Open Doors, Slow-travel, My Secret Romania, Vanatoarea de comori arhitecturale, Questo, Roaring Romania private Tours și Romania Private Tours – BookToursRomania.

 

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *