Cum a ajuns o afacere de la 0 la 1.100.000 Lei cu ajutorul agenției BlueAds: un studiu de caz Google Ads (P)

Dacă dorești să atragi clienți în afacerea ta, trebuie să fii gata să privești cu un ochi critic fiecare pas al procesului. Asta e lecția pe care antreprenorii de succes au învățat-o de-a lungul timpului, colaborând cu agenții de marketing care aduc rezultate pe termen lung, bazate pe strategii bine gândite și implementări eficiente.
Acesta este și cazul agenției de marketing BlueAds, care se ocupă cu crearea și implementarea unor strategii de marketing orientate spre rezultate. Cum? Analizându-și cu atenție valorile existente ale clientului și oferindu-i acestuia servicii care să umple golurile din procesul de vânzare.
Pe scurt, BlueAds identifică și optimizează fiecare etapă dintr-un business, asigurându-se că acesta crește pe termen lung. Și ca să îți arătăm cum reușesc să facă asta, vom oferi drept exemplu, un studiu de caz al unui magazin online de îmbrăcăminte pentru plajă, care a trecut de la dificultăți majore la vânzări impresionante.
De unde a început totul
Practic, de la 0. Într-o piață competitivă și sezonieră – așa cum sunt afacerile de îmbrăcăminte pentru plajă – provocarea a fost și mai mare, mai ales că nu exista nici o structură de campanie sau un istoric de date.
Însă acest lucru nu i-a împiedicat pe cei de la BlueAds să abordeze situația cu o strategie inovatoare și bine pusă la punct, care să aducă rezultatele dorite. Totul a fost implementat strategic, întreaga structură a campaniilor de Google Ads fiind creată cu scopul de extindere a bazei de clienți și de creștere a vânzărilor. Lucru care s-a și făcut.
Să începem cu începutul…
Înainte de a trece la acțiuni concrete, agenția BlueAds a realizat un audit minuțios, începând de la site, contul de reclame sau contul de ads, feed produse, verificare tracking, GA4 si GTM. Adică s-a realizat fundația pe care s-a construit strategia de marketing, identificând punctele slabe și oportunitățile de îmbunătățire ale afacerii. Astfel că, în urma acestui audit au fost implementate următoarele strategii:
1. Targetarea audienței
Acest lucru i-a ajutat să afle exact CINE sunt clienții țintă sau avatarul de client pentru acest business. S-au realizat studii detaliate ale audienței, privind demografia, interesele și alte criterii care au adus brandul în fața celor mai relevanți consumatori, maximizând șansele de conversie.
2. Optimizarea cuvintelor cheie
Este un aspect destul de important, care a fost aplicat pentru a identifica termenii cu cea mai mare intenție de cumpărare. Această strategie a îmbunătățit vizibilitatea anunțurilor, atrăgând clienți care căutau activ produsele oferite de acest brand.
3. Campanii de Performance Max (pMax)
Pentru a atrage un public cât mai larg și pentru a stimula conversiile, specialistul Google Ads din cadrul agenției BlueAds a implementat campanii Performance Max, integrând diverse formate de anunțuri, inclusiv căutare, afișare, video și aplicații. În acest fel au obținut o abordare multicanal eficientă.
4. Extensii de anunțuri și sitelinks
Acestea au fost folosite pentru a spori vizibilitatea și pentru a oferi informații suplimentare. Rezultatul? O navigare mai ușoară pe paginile de interes, crescând astfel șansele de conversie.
5. Campanii de remarketing
Extrem de utile atunci când dorești să targetezi eficient utilizatorii care au interacționat anterior cu site-ul sau au arătat interes pentru anumite produse. Folosirea acestei strategii nu a făcut decât să reamintească clienților potențiali de oferte și să-i încurajeze să finalizeze achizițiile.
6. Monitorizare și optimizare continuă
Bineînțeles, performanța campaniilor a fost monitorizată constant, efectuându-se ajustări regulate bazate pe analiza datelor. Acest lucru a fost esențial pentru a îmbunătăți continuu strategiile. Și nu doar atât. Au mai fost optimizate și rata de conversie, paginile de destinație, feed-urile de produse și cuvintele cheie.
Etapa de Testare
Este partea în care cei de la agenția BlueAds au știut cum să acumuleze date valoroase despre publicul țintă. Această etapă le-au permis să identifice și să optimizeze cele mai eficiente strategii, astfel încât să ajusteze acolo unde a fost nevoie.
Toate aceste eforturi combinate au produs următoarele rezultate în decursul unui an:
- Total ROAS (Return on Ad Spend) – 9.00
Asta înseamnă că, pentru fiecare leu investit în publicitate, magazinul a generat, mai exact, 8,97 lei în venituri. O astfel de valoare ROAS indică eficiența campaniilor publicitare, depășind adesea benchmark-urile obișnuite din industrie.
- Cost Total: 127.000 RON
Include toate cheltuielile legate de campaniile de marketing pe parcursul perioadei de 1 an.
- Valoarea Totală a Conversiilor: 1.140.000 RON
Reprezintă suma totală generată din vânzări în urma campaniilor. Comparativ cu costul total al campaniilor, această cifră demonstrează un real succes obținut cu ajutorul unei strategii eficiente de marketing.
- Număr Total de Conversii: 3730
Numărul total de conversii, care include în acest caz doar vânzările demonstrează o capacitate de a atrage și converti vizitatorii în clienți.
- Cost per Conversie: 34.00 RON
Costul mediu pe conversie arată cât costă, în medie, obținerea fiecărei conversii prin campaniile de marketing.
- Buget Lunar Mediu: 9.920 RON
Acesta reprezintă investiția lunară în campaniile de Google Ads, care a susținut obiectivele de creșterea ale magazinului online.
Rezultatele obținute
Eforturile combinate au dus la o creștere semnificativă a vânzărilor, cu un Return on Advertising Spend (ROAS), care a depășit toate așteptările inițiale, stabilind un nou standard pentru eficacitatea campaniilor de marketing digital în industria de fashion.
De ce să alegi BlueAds?
Așa cum spun și rezultatele, BlueAds transformă provocările în vânzări de succes. Prin strategii bine gândite și implementări eficiente, nimic nu pare să le stea în cale atunci când vine vorba de creșterea unei afaceri. Chiar și a celor care se confruntă cu dificultăți majore sau se află pe punctul de a renunța.
În termeni mai oficiali, BlueAds este o agentie de servicii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads și altele – o agenție care creează și gestionează campanii publicitare orientate spre creșterea afacerilor mici și mari.
Așa că, indiferent dacă ești la început de drum sau dorești să-ți scalezi afacerea, echipa BlueAds îți va oferi soluții personalizate și te va ghida să investești cât trebuie, exact unde trebuie.