Cel mai mare retailer de modă polonez a lansat un depozit dedicat operațiunilor online în România

Primele cutii cu comenzi de la un producător polonez de îmbrăcăminte au plecat deja din depozitul aflat chiar la marginea Bucureștiului. Datorită lansării centrului de fulfillment cu o suprafață de 22.000 de metri pătrați, LPP este acum în măsură să livreze comenzi clienților din sud-estul Europei imediat a doua zi după tranzacție. Din depozit vor pleca comenzile online pentru toate cele cinci mărci LPP: Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay.

WDP, una dintre companiile din sectorul imobiliar, a fost responsabil de construcția facilității, iar Quehenberger Logistics, cu care LPP colaborează de mai mulți ani, a devenit partenerul polonezilor în gestionarea noului depozit.

„Europa de Sud-Est este una dintre piețele noastre strategice, mai ales când vine vorba despre vânzările online. Provocarea, având în vedere popularitatea în creștere a mărcilor noastre din această regiune, este de a răspunde așteptărilor clienților și de a le oferi servicii la cele mai înalte standarde – inclusiv livrarea rapidă a comenzilor. Suntem astfel și mai bucuroși că am lansat un depozit în București, care va asigura livrarea comenzilor clienților români, chiar a doua zi”, declară Jacek Kujawa, vicepreședinte LPP.

Până la sfârșitul anului 2019, retailerul polonez de îmbrăcăminte intenționează să depășească 1 miliard de zloţi polonezi în vânzări online. Datorită creșterii dinamice a comerțului electronic, compania a decis să-și extindă rețeaua de distribuție internațională.

Centrul de fulfillment din România este al doilea depozit extern al companiei, pe lângă cel de la Moscova. După lansarea acestuia, spațiul total de depozit dedicat comerțului electronic în LPP a crescut la aproape 100.000 metri pătrați. Conform planului, în 2020 compania dorește să finalizeze o altă investiție în depozite străine prin lansarea centrului de fulfillment din Slovacia.

„În cazul comerțului electronic, în afară de atractivitatea colecției, rapiditatea livrării este de o importanță esențială pentru client. Prin urmare, popularitatea mărcilor noastre stabilește, de asemenea, direcția pentru investițiile noastre în logistică. Depozitul din apropierea Bucureștiului este în conformitate cu strategia de dezvoltare a LPP în următorii ani. Unul dintre pilonii săi este dezvoltarea rețelei de distribuție locală, mai aproape de client”, adaugă Jacek Kujawa.

Centrele de fulfillment fac parte din rețeaua globală de aprovizionare și distribuție LPP. Toate elementele sistemului logistic al companiei sunt gestionate la nivel central. Componentele fundamentale sunt centrele de distribuție, spre ex. în Pruszcz Gdański, responsabile pentru gestionarea stocurilor și aprovizionarea magazinelor și a depozitelor dedicate comerțului electronic.

Fiecare depozit LPP prezintă o standardizare specifică – atât în ​​ceea ce privește dispunerea locației, stațiile de lucru, echipamentele de depozitare și implementarea unui sistem de operare coerent pentru toate depozitele. Acest lucru înseamnă că unitatea recent deschisă este concepută după modelul depozitelor existente LPP – atât din punct de vedere vizual, cât și din punct de vedere al procesului.

LPP SA este o afacere de familie poloneză și una dintre companiile de îmbrăcăminte cu cea mai rapidă evoluție din regiunea Europei Centrale și de Est. Este o companie prezentă în 24 de ţări si gestionează cinci branduri: Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay.