Ce propune Retargeting Biz magazinelor online care vor să se extindă în străinătate
Platforma de marketing automatizat Retargeting Biz, cu un portofoliu de aproape 1000 de clienți, vine în întâmpinarea magazinelor online care își propun să se extindă în străinătate, potrivit unui comunicat de presă.
Dat fiind progresul remarcabil al tehnologiei, în prezent, orice companie se poate adresa unui public global, răspândit pe mai multe piețe de desfacere. Potrivit unui studiu realizat de WorldBank în 2019, Întreprinderile Mici și Mijlocii (IMM-uri) au reprezentat 90% din afacerile la nivel mondial, asigurând peste 50% din locurile de muncă disponibile global.
Cu toate acestea, provocările de ordin financiar, logistic și comercial sunt prezente la tot pasul. De multe ori, extinderea globală presupune deschiderea unor noi birouri și recrutarea unei echipe locale. Astfel de inițiative sunt, de obicei, costisitoare și necesită timp și efort. Drept urmare, cea mai viabilă soluție la îndemâna magazinelor online rămâne stabilirea unor parteneriate strategice care să le ofere serviciile de marketing, logistice sau de suport clienți, necesare în procesul lor de penetrare a noilor piețe.
Serviciile oferite de Retargeting Biz se adresează tocmai acestor puncte critice cu care se confruntă magazinele online, punându-le la dispoziție un software de marketing automatizat all-in-one care să le permită conceperea, coordonarea și implementarea campaniilor automatizate de marketing dintr-o singură platformă pentru mai multe țări, simplu și eficient.
Cum poate ajuta Retargeting Biz magazinele online să se extindă în străinătate? În primul rând, oferă acces la conținut de marketing disponibil în 7 limbi diferite (engleză, română, greacă, spaniolă, italiană, maghiară și bulgară).
Apoi, pune la dispoziție consultanță profesională oferită de echipe dedicate, localizate în 4 țări europene (România, Grecia, Bulgaria, Ungaria). Totodată, oferă posibilitatea de a personaliza campaniile de marketing pentru fiecare segment de public (local sau străin), respectând întocmai particularitățile lingvistice și culturale.
În același timp, conferă oportunitatea de extindere eficientă prin intermediul automatizării. Gestionează concomitent campanii de marketing pe mai multe canale de comunicare (Email, SMS, Notificări Push, Pop-up-uri, Google, Facebook & Instagram)
.