Ce măsuri au luat doi antreprenori în domeniul serviciilor profesionale de curățare a hainelor în această perioadă

Compania românească Blue Lagoon Clean a înregistrat scăderi semnificative odată cu răspândirea COVID-19 în România. Vânzările pe punctele de lucru din centrele comerciale sunt în cădere liberă. Comparativ cu luna Martie 2019, acestea au scăzut cu 80%.

„Vânzările pe serviciul de Colectare și Livrare Gratuită s-au păstrat relativ constante, dar estimăm o creștere în perioada imediat următoare. Din acest punct de vedere suntem pregătiți să facem față cererii. Menționez că prețurile vor rămâne aceleași, iar toate ofertele se vor păstra. Prioritatea companiei este plata salariilor și în prezent nu există întârzieri”, spune Vlad Elias co-fondator Blue Lagoon Clean.

De la răspândirea Coronavirus în țara noastră și până în prezent, compania 100% românească Blue Lagoon Clean a înregistrat pierderi de peste 35.000 euro.

De asemenea, în perioada următoare, compania va continua să funcționeze și să asigure servicii profesionale de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor și astfel să vină în sprijinul clienților din București și județul Ilfov cu măsuri pentru limitarea răspândirii Coronavirus.

Potrivit unui comunicat al companiei, toate măsurile luate până în prezent de echipa Blue Lagoon Clean au în vedere siguranța angajaților și clienților, ca de exemplu: instalarea de pompe de dozaj automat pentru programele normale de spălare cu apă, astfel încât să fie eliminată orice posibilitate de eroare umană, dezinfectarea suprafețelor după fiecare persoană, păstrarea limitei de distanță, echiparea mașinilor cu soluții dezinfectante. De asemenea, se recomandă tuturor clienților ca plățile să se efectueze cu cardul.

„Am mărit dozajul în cazul detergenților dezinfectanți, astfel încât să asigurăm igienizarea hainelor. Personalul din centrele de colectare a fost instruit și a primit materialele necesare pentru dezinfectarea suprafețelor, procedură care se face după fiecare client, cât și materiale de protecție personală, cum ar fi mănușile sterile. Clienții sunt instruiți să păstreze o distanță de 1,5 m unul față de celălalt, dar și față de personalul de la recepție. Cu privire la personalul din procesare, aceștia au un set de reguli cu privire la dezinfectarea mâinilor în fiecare oră, păstrarea unei distanțe de minim 1 m unul față de celălalt, aspect care este posibil și datorită dispunerii echipamentelor în incinta halei, dezinfectarea echipamentelor se face de 3 ori pe zi. În ce privește personalul care deservește serviciul de Colectare & Livrare Gratuită, aceștia au la dispoziție materiale dezinfectante atât pentru ei, cât și pentru mașini. O serie de măsuri sunt obligatorii, cum ar fi: lipsă contactului direct cu clientul prin salut, păstrarea unei distante minime de 1 m, dezinfectarea mâinilor, evitarea discuțiilor amicale și limitarea acestora la strictul necesar”, spune Cristina Tarasevici, co-fondatoare Blue Lagoon Clean.