Ce documente sunt necesare pentru adăugarea unui punct nou de lucru al firmei
Un punct de lucru este necesar pentru o firmă atunci când activitatea fizică a societății respective se face în alt loc decât sediul social.
Documente necesare pentru un nou punct de lucru
- Actul constitutiv al societății
- Certificatul constatator al societății
- Declarația model 3
- Decizie a Asociatului Unic/Hotărârea AGA, după caz
- Anexă contor cuvinte la Decizie/Hotărâre AGA
- Dovada folosinței/deținerii spațiului ce urmează a fi folosit drept punct de lucru (contract de comodat, închiriere, certificat de moștenitor, titlu de proprietate, contract de vânzare etc.)
- Acordul vecinilor (dacă este cazul)
Înregistrarea punctului de lucru la ANAF
Dacă la punctul de lucru există minimum 5 angajați, acesta trebuie înregistrat și la ANAF.
Acte necesare:
- formularul 060 – in doua exemplare orginale, unul ramane la tine si unul se duce la ANAF
- rezoluția de la Registrul Comerțului (adică documentele în baza cărora s-a înființat punctul de lucru), în copie
- dovada deținerii spațiului ca punct de lucru (practic documentele pe care le-ai depus la Registrul Comerțului atunci când ai înființat punctul de lucru), în copie
- buletinul administratorului, în copie
- dacă este cazul, împuternicirea persoanei care depune documentele la ANAF
Documentele de mai sus se depun în raza ANAF-ului unde se înființează punctul de lucru.