Ştiri

Brandul românesc DY Fashion se extinde în offline și lansează primul său concept store în Craiova. Pentru 2024, compania estimează afaceri de 4,5 milioane de euro

Brandul românesc DY Fashion face un pas strategic de dezvoltare, prin extinderea în offline. Compania lansează primul său concept store în orașul Craiova. Investițiile în lansarea acestuia, situat în ElectroPutere Mall Craiova, s-au ridicat la 60.000 de euro.

Reprezentanții companiei se așteaptă la un trafic de 4.000 de clienți/ lună, vânzări de 150.000 de lei în medie pe lună și o creștere a businessului cu 10%. Cifra de afaceri estimată pentru anul 2024 este de 4,5 milioane euro. În cei 12 ani de la lansarea pe piață, DY Fashion a expediat peste 1.000.000 de articole și are peste 250.000 cliente.

Alegerea orașului Craiova pentru lansarea primului concept store a fost o decizie strategică, întrucât DY Fashion colaborează de la mulți ani cu un atelier de producție din această localitate pentru realizarea rochiilor create sub brandul propriu DY Fashion. De asemenea, compania DY Fashion promovează și comercializează branduri românești atât online, cât și offline, acum, în noul concept store din Craiova și astfel contribuie la susținerea economiei locale.

“Nu a fost greu să alegem ca locație Craiova. Aici am găsit colaboratori de nădejde în a pune în practică ideile designerilor noștri, produsele sub brandul propriu DY Fashion fiind fabricate chiar în inima Craiovei. Vreau să menționez faptul că lucrăm cu un atelier de producție din Craiova ce are o echipă de 30 oameni pe care îi apreciem foarte mult. Noi dorim să facem lucrurile diferit și încercăm să găsim soluții în România, să ne adaptăm la piață și să venim ca o alternativă mai bună și de calitate la piața produselor ieftine ce vin din Asia. Am doar cuvinte de laudă la adresa producătorilor români din fashion, care muncesc mult și care încearcă să facă față tuturor problemelor actuale. Este greu, dar nu imposibil. De altfel, noi creăm modă în mod responsabil, nu lansăm serii mari și utilizăm în creațiile noastre și țesături rămase din alte modele, pe care încercăm să le integrăm în noi propuneri de design, totul pentru a crea cât mai responsabil în raport cu mediul înconjurător”, spune Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion.

”Pentru noi, deschiderea în offline reprezintă un pas important, un pas prin care ne dorim să venim mai aproape de clientele noastre și prin care să consolidam poziția brandului DY Fashion în piață”, spune și Irina Aipu, co-fondatoare DY Fashion. “După anii grei de pandemie, în care piața de fashion a fost greu încercată, ne-am dorit ca anul 2024 să reprezinte un nou început pentru noi. Ni s-a oferit această șansă la momentul oportun și am decis că este momentul să facem pasul către offline”.

 

NewMoney

Recent Posts

Rezultatele dezastruoase la Evaluarea Națională 2024 – cele mai slabe din ultimii ani!

La Evaluarea Națională din acest an 74,4% dintre elevi au obținut medii mai mari sau…

57 de minute ago

Se închide circulația pe Valea Oltului (DN7) timp de o lună

Circulaţia pe Valea Oltului va fi închisă între 8 iulie şi 9 august, pe perioada…

2 ore ago

Elon Musk va deschide prima investiţie Tesla de la zero în Bucureşti

Elon Musk va deschide un showroom Tesla în zona de nord a Capitalei. Primul centru integrat…

4 ore ago

SONDAJ. 2 din 3 români îşi vor petrece concediul în ţară în 2024

2 din 3 români declară că îşi vor petrece concediul de vară în România, iar…

5 ore ago

Veniturile pieței europene de fotbal au crescut la 35 de miliarde de euro în sezonul trecut

În plin Campionat European de Fotbal, Deloitte a publicat un raport – Analiza anuală Deloitte a…

5 ore ago

TAROM cumpără în leasing două aeronave Boeing 737 MAX 8

TAROM a semnat un contract de leasing pentru achiziţia a două aeronave Boeing 737 MAX…

6 ore ago

Acest website folosește cookies