Brandul românesc Anna Cori a lansat un nou concept de magazin într-unul dintre cele mai tranzitate malluri din București
Brandul românesc Anna Cori, care vinde peste 300.000 de perechi de pantofi anual, a lansat la AFI Cotroceni o nouă imagine de magazin, propunându-le clienților o experiență inovativă de shopping.
Mobilierul realizat din culori neutre, vitrinele care funcționează în armonie cu interiorul magazinului, designul modern și primitor, toate acestea oferă clienților posibilitatea de a descoperi cele mai noi colecții ale brandului Anna Cori pentru femei și Denis – brandul pentru bărbați.
Potrivit datelor companiei, sustenabilitatea este parte încorporată din strategia Anna Cori, iar noul concept reflectă această direcție prin diminuarea efectelor activității de zi cu zi din magazin prin intermediul tehnologiei – sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, consum de apă cu temporizator, pungile de hârtie, etc.
„Redeschiderea magazinului Anna Cori în AFI Cotroceni confirmă strategia noastră de a oferi clienților experiențe memorabile de shopping. Suntem un business 100% românesc care de peste 30 de ani producem în fabrica noastră de la Suceava încălțăminte și accesorii din materiale de top, iar produsele noastre concurează cu cele mai cunoscute branduri internaționale. De la inaugurarea primului magazin în anul 2000 în Suceava, compania și-a extins constant rețeaua pe piața românească, Anna Cori fiind sinonim cu standardele înalte de calitate, precum și cu inovația.” a declarat Andreea Cornea, Marketing Manager.
Colecțiile Anna Cori sunt recunoscute pe piața românească pentru calitatea excepțională a produselor, create cu grijă într-o gamă variată de modele pentru orice moment al zilei sau orice ocazie: de la linia casual, până la piesele elegante.
Compania produce peste 250 de modele diferite anual, cel mai vândut model fiind pantoful stiletto.