Auchan deschide un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat astăzi, 19 octombrie 2023, cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul clădirii de birouri U•Center 2 (Calea Șerban Vodă 206-218), în cartierul Tineretului, noul magazin face parte din conceptul de supermarket de mare suprafață dezvoltat de Auchan în ultimii ani.
Cu o suprafață de vânzare de 1.600 mp, Auchan U Center pune la dispoziția clienților o ofertă variată formată din peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare, un accent deosebit fiind acordat raionului de băcănie și zonei de alimentație sănătoasă. Magazinul este deschis zilnic în intervalul 8:00-22:00.
Supermarketul propune o zonă dedicată unei Alimentații Sănătoase, oferind sute de produse BIO, fără gluten, fără sare, dar și alimente pentru sportivi. În cadrul magazinului, clienții au la dispoziție și Carmangeria Mea, unde regăsesc o gamă variată de produse din carne, cu o componentă importantă de producție românească, zona de Legume & Fructe alese de la producători și furnizori locali, dar și Pescăria Mea, unde este disponibilă o selecție variată de pește, fructe de mare și specialități.
Auchan U Center cuprinde și Brutăria Mea, unde se pregătesc zilnic pâine proaspătă (doar din făină românească, apă și maia), cozonaci și diverse prăjituri și specialități apreciate, dar și Bucătăria Mea, unde se pregătesc zilnic preparate cu specific tradițional și internațional, alături de numeroase deserturi de casă.
Iubitorii de animale vor găsi la Pet Zone o gamă variată de hrană și accesorii.
„Formatul de supermarket de mari dimensiuni este unul special gândit și adaptat la comunitatea locală din care face parte. Auchan U Center este un supermarket complex din punct de vedere al sortimentației și care continuă misiunea noastră de a oferi consumatorilor produse sănătoase, preparate tradiționale, produse românești și o gamă amplă de articole esențiale pentru acasă sau la birou, totul la prețuri mici zi de zi. În egală măsură, politica noastră de sustenabilitate este puternic integrată și în noul magazin, clienții având posibilitatea de a se implica activ în multiple acțiuni de reciclare și protejare a mediului înconjurător”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.
Noul supermarket este dotat cu vitrine frigorifice cu un consum redus de energie, iluminat Led și etichete electronice. Clienții au posibilitatea de a contribui activ la eforturile de protejare a mediului înconjurător prin colectarea uleiului alimentar uzat, precum și prin reciclarea ambalajelor de băuturi de tip PET, din aluminiu sau sticlă. Tot aici, este prezentă și zona Zero Risipă de unde consumatorii pot alege alimente cu termen de valabilitate scurt, dar care sunt în perfectă stare de consum conform legislației.
În incinta supermarketului, clienții pot accesa și numeroase servicii, precum cel de Închiriere Unelte, prin care clienții ce dețin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan pot închiria gratuit, pentru 24 de ore, unelte și echipamente pentru casă și grădină. De asemenea, pentru a beneficia de cumpărături și mai rapide, clienții pot folosi serviciul Scan&Go, disponibil prin aplicația Auchan, prin care își pot folosi propriile smartphone-uri pentru a-și scana singuri orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, reducând astfel considerabil timpul petrecut la casa de marcat. Nu în ultimul rând, clienții din proximitatea supermarketului își pot face cumpărăturile din Auchan U Center Tineretului și online, plasând comanda pe auchan.ro cu posibilitatea de a o ridica din magazin prin Click&Collect.
Tombolă cu premii de 35.000 lei
Membrii MyCLUB Auchan care utilizează cardul de fidelitate în Auchan U Center Tineretului în perioada 19-30 octombrie, au parte și de o surpriză, având șansa de a câștiga unul dintre cele 5 premii în valoare de 5.000 lei sau unul dintre cele 100 de premii în valoare de 100 lei oferite ca bani pe cardul de fidelitate.
Auchan U Center Tineretului în cifre:
- 1.600 mp suprafață de vânzare
- Peste 11.000 de produse
- Peste 50 de angajați
- 50 de locuri de parcare
- 9 case (rapide și self checkout)