Agroland a investit 150.000 euro în deschiderea celui mai mare magazin din rețea

Agroland a deschis cel mai mare magazin din rețea, care ocupă o suprafață de 410 metri pătrați, cu o investiție de 150.000 de euro care nu include stocurile.

Conceptul Agroland MEGA constă în magazine cu circa 300% mai mari decât cele tradiționale și în care se pune un accent sporit pe amenajare, aranjarea la raft, precum și consultanța de specialitate oferită clienților. Acesta este primul magazin de acest tip din Timișoara și cel de-al cincilea din cadrul rețelei Agroland, care numără în prezent 247 de unități, situate în 28 de județe ale țării.

Vânzările estimate pentru noul magazin se ridică la aproximativ 500.000 de euro, în primul an de activitate, iar reprezentanții companiei au în plan să mai deschidă alte două Agroland MEGA, în 2020. Agroland deține cea mai extinsă reţea de magazine agricole din România, a fost fondată acum peste 20 de ani și comercializează, printre altele, produse pentru grădinărit, hrană și accesorii pentru animale de companie precum și pui de o zi, furaje pentru animale și utilaje agricole.

Magazinul este situat în incinta primului strip mall din zona Timișoarei, care se află la intrarea în localitatea Moșnița Nouă, în imediata vecinătate a municipiului. Agroland MEGA Timișoara va pune la dispoziția clienților circa 2.000 de produse, dublul numărului celor care se regăsesc în fiecare dintre celelalte patru unități de tip MEGA din rețea. Din punct de vedere al repartizării în funcție de gamă, în noul magazin vor fi disponibile 650 de produse pentru grădină, 750 de produse pentru îngrijirea animalelor, 450 de produse pentru ferme și 200 de articole care aparțin altor game.

Agroland MEGA, lansat în 2017

„Am lansat conceptul Agroland MEGA în 2017, pentru că am considerat că este benefic pentru clienții noștri să dispună de magazine de tip supermarket, cu suprafețe generoase, game variate de produse și personal calificat să le ofere consultanță de specialitate, în funcție de nevoile fiecăruia. Planurile noastre sunt să extindem această direcție de dezvoltare și să inaugurăm unități Agroland MEGA în apropiere de toate marile orașe din România, în următorii patru ani. Până la finele lui 2020, ne-am propus să deschidem încă două astfel de unități în România, în care să avem la vânzare peste 3.000 de produse și care să depășească 600 mp. Nu excludem nici extinderea în străinătate, într-o primă etapă în țări vecine precum Serbia și Ungaria, dacă noile Agroland MEGA vor avea succesul scontat, în România”, explică Horia Cardoș, fondator și director general al Agroland.

Traficul mediu estimat în Agroland MEGA Timișoara este de 100 – 300 de persoane zilnic, cu variațiile sezoniere specifice. Potrivit reprezentanților companiei, clasamentul celor mai bine vândute trei produse în unitățile Agroland este format din: butași de trandafiri, mâncare pentru câini și furaje pentru păsări. Odată cu deschiderea noului magazin, vor fi lansate numeroase promoții la majoritatea mărcilor disponibile, cele mai mari reduceri fiind pe segmentul de îngrijire a animalelor de companie.

În prezent, rețeaua Agroland include cinci unități de tip MEGA situate în apropiere de Craiova, Galați, Brăila, Giurgiu și, începând cu 13 august, Timișoara.

Recent, compania a anunțat rezultatele financiare parțiale pentru primul semestru din 2020, care a marcat una dintre cele mai prospere perioade din existența Agroland. Astfel, cifra de afaceri s-a ridicat la 25,5 milioane de euro, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă din 2019, iar profitul net s-a situat la 1,75 milioane euro. Această valoare este de aproape 4 ori mai mare decât cea înregistrată pe parcursul lui 2019.

Agroland este cea mai mare rețea de magazine agricole din România, are capital 100% românesc și a fost fondată în 1997, la Timișoara, de către antreprenorul Horia Cardoș. În prezent, rețeaua Agroland are 247 de unități, localizate în 28 de județe, și 400.000 de clienți unici/ an. Printre produsele comercializate se află: pui de o zi, furaje şi echipamente pentru ferme mici şi medii, produse pentru grădinărit (seminţe, material săditor, fertilizanți, echipamente) şi hrană și accesorii pentru animale de companie.