Advertorial. ANTONIA este noua imagine LONCOLOR ULTRA, odată cu relansarea gamei cu un nou ambalaj
LONCOLOR – brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr – a pregătit de mai bine de un an un amplu proiect de relansare pentru cea mai populară gamă din portofoliu: LONCOLOR ULTRA. Astfel, toate cele 35 de nuanțe existente se relansează sub un nou ambalaj, mai atrăgător și aerisit, la care se adaugă încă 5 nuanțe noi, pentru un total de 40 de nuanțe, adică cea mai largă gamă de opțiuni cromatice la nivelul întregului portofoliu de game LONCOLOR. Una dintre cele 5 nuanțe noi – mai exact 4.10 Ciocolată neagră – este special creată pentru ANTONIA, ambasadoarea de brand cu care LONCOLOR a semnat un contract de imagine pentru următorii 3 ani.
Asocierea cu ANTONIA – ambasadoare a gamei LONCOLOR ULTRA a venit absolut natural, pentru că așa cum ea este un adevărat lider în lumea artistică, iubită de români, așa și LONCOLOR ULTRA este lider în piața de vopsea de păr, fiind un reper de trei decenii pentru ceea ce înseamnă culoare de păr vibrantă și durabilă pentru femeile din România.
”Pentru noi, ANTONIA este un simbol al femeii puternice, încrezătoare în forțele proprii, un model de urmat pentru cei din jur. ANTONIA este femeia care inspiră îndrăzneală și feminitate, cu un păr superb și curajul de a fi ea însăși pe scenă și în afara ei, jonglând cu roluri multiple, de la cel de mamă, la cel de artist. Iar acestă complexitate interioară a ei coincide cu forța de a se reinventa ce animă și LONCOLOR de treizeci de ani încoace. Și cred că această suprapunere la nivel valoric este argumentul cel mai important care a cântărit cel mai mult atunci când am luat decizia de asociere de imagine.”, declară Marius Niță, director de marketing și vânzări LONCOLOR.
Din culisele filmării spotului TV la Kiev
”Ne-am fi dorit foarte mult să filmăm în România, dar restricțiile COVID 19 din acea perioadă nu ne-au permis acest lucru. La acel moment Kievul a fost una dintre puținele opțiuni pentru a putea reuni în același loc echipa de filmare formată din profesioniști din mai multe țări. Regizorul a ales o scenă impresionantă care să inspire privitorilor ideea că tradiția se poate împleti armonios cu noutatea, într-un melanj sofisticat și cuceritor. Cu o istorie de peste 150 de ani, Opera Națională din Kiev este o clădire simbol, o bijuterie arhtiectonică și un mod în care am subliniat locul pe care atât ANTONIA, cât și LONCOLOR ULTRA îl au în inimile tuturor: în lumina reflectoarelor, pe cele mai mari scene ale lumii!” punctează Marius Niță, director de marketing și vânzări LONCOLOR.
Efectele pandemiei și planuri de viitor
Efectele pandemiei nu au ocolit nici piața cosmeticelor, produselor de îngrijire și colorare a părului, desigur, astfel încât pentru prima oară în mulți ani, piața s-a contractat. Însă, eforturile LONCOLOR de a avea o distribuție foarte bine pusă la punct au dat roade, ajutându-I să rămână în topul preferințelor femeilor din întreaga țară. Pentru 2020, statisticile de vânzări arată că numai anul trecut la fiecare 3 minute s-a cumpărat un produs LONCOLOR. În prezent, LONCOLOR ULTRA este lider în piața de vopsea de păr, calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoria Vopsea de păr, volum vânzări și distribuție ponderată, pentru perioada ianuarie 2020 – decembrie 2020, pentru Total Romania Retail (Copyright © 2021. The Nielsen Company.)
”Tendința reorientării publicului către vopsitul acasă și nu la salon din motive de mobilitate restricționată initial, și ulterior din dorința de a economisi, reprezintă din nou un avantaj pentru noi. În altă ordine de idei, am observat o accelerare a vânzărilor online, chiar și în categoria vopsea pentru păr, unde alegerea culorii este un aspect extrem de sensibil, online-ul câștigă tot mai mult teren. Comenzile plasate remote se integrează din ce în ce mai firesc în stilul de viață modern, dovadă fiind și campania fulger lansată de noi în perioada stării de urgență: ˂˂ LONCOLOR îți aduce vopseaua preferată la tine acasă ˃˃, extrem de bine primită de consumatoare. Am onorat absolut toate comenzile preluate de call center-ul dedicat acestei acțiuni în perioada de lockdown, iar acest proiect a implicat mobilizarea tuturor colegilor de la marketing și vânzări, la cei din producție și logistică, astfel încât să livrăm peste tot în țară, în orice oraș sau sat, direct la consumatoare acasă produsele dorite. Așadar, adaptabilitatea este în ADN-ul brandului și am exersat din plin această trăsătură în ultimul an.” mai adaugă Marius Niță, director de marketing și vânzări LONCOLOR.
Cât privește adaptabilitatea la piață și ajustarea permanentă pentru a fi în acord cu dorințele și nevoile consumatorului, însăși schimbarea de ambalaj pentru gama LONCOLOR ULTRA implică riscuri și un anume curaj din partea brandului. Însă reprezentantul brandului ne asigură că au fost luate în calcul aceste riscuri și gândite tactici de contracarare a eventualei confuzii la raft a consumatoarelor: ”avem o perioadă de tranziție în cadrul căreia vom avea până la sfârșitul acestui an la raft ambalajele noi cu un steguleț aplicat pe fiecare cutie cu poza vechiului ambalaj, pentru a înlesni recunoașterea facilă a nuanței dorite, pe lângă indicatorul numeric. Avem, de asemenea, și o campanie cu pachete de două cutii de vopsea, cu vechiul și noul ambalaj corespunzând fiecărei nuanțe, în limita stocului disponibil pentru ambalajele existente.” La aceste acțiuni de semnalizare la raft a noului ambalaj, compania adaugă eforturi de comunicare în mediul online, pentru a asigura penetrarea mesajului cât mai rapidă.
Reprezentantul companiei ne asigură că vor urma o mulțime de surprize pentru fanii LONCOLOR, alături de ANTONIA – ambasadoarea gamei LONCOLOR ULTRA, dar și alături de Roxen – reprezentanta României la Eurovision și ambasadoarea gamei LONCOLOR EXPERT HEMPstyle. Unul dintre planurile divulgate se leagă de lărgirea ariei de distribuție: ”pe termen mediu ne gândim tot mai mult la extinderea distribuției la nivel internațional, mai ales în țările cu puternice comunități de români care ne scriu cât de mult ne duc dorul, pentru că LONCOLOR fiind un brand românesc îi face să se simtă mai aproape de casă, dincolo de faptul că doamnele și domnișoarele plecate în străinătate sunt îndragostite de anumite nuanțe pe care numai la noi le găsesc.” a mai punctat Marius Niță, director de marketing și vânzări LONCOLOR.