7card estimează afaceri de cel puțin patru milioane de euro în 2017

Compania Benefit Seven, deținătoarea brandului 7card, a avut afaceri de 12 milioane de lei (circa 2,8 milioane de euro) în 2016, în creștere cu 60% față de rezultatele obținute anul anterior.

Pentru 2017, brandul 7card țintește un rulaj de 4-4,5 milioane de euro și vrea să ajungă la 30.000 de abonați.

Anul trecut, numărul utilizatorilor activi ai 7card a crescut cu peste 70%, ajungând la 19.000 de persoane. Numărul companiilor abonate a ajuns la 731, față de 390 în 2015, iar al sălilor de sport partenere la peste 400, față de 228 în anul precedent.

În 2016, compania Benefit Seven s-a axat pe extinderea în provincie, ajungând să acopere, astfel, 34 de orașe.

„În 2016 ne-am extins mult în afara Capitalei, suntem acum un serviciu cu acoperire națională. A fost un pas firesc, tot mai multe companii din întreaga țară, din toate sectoarele de activitate, au apreciat valoarea distinctivă pe care 7card o aduce ca beneficiu extra-salarial pentru angajații lor: este, cu adevărat, măsura recunoașterii contribuției angajaților la performanța companiei. O răsplată”, potrivit lui Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Citiți și: Cum au făcut doi antreprenori un business din sedentarismul corporatiștilor

O creștere se observă și la numărul de activități sportive sau de recreere alese de utilizatori. Deși ponderea semnificativă (70%) este în continuare deținută de activitățile de fitness, activitățile sportive recreative precum escalada, dansurile, yoga, tenis, squash sau relaxarea la piscine, au crescut simțitor ca utilizare (30%).

„Preferința pentru tipuri de activități recreative confirmă apetitul utilizatorilor pentru o diversitate cât mai mare. Satisfacția utilizatorului crește odată ce experimentează tot mai multe moduri antrenante de a rămâne în formă, fără ca exercițiul fizic să mai fie un task suplimentar, ci o experiență plăcută. Așa cum ar trebui să și fie. Timpul mediu petrecut de români într-un astfel de centru este de o oră și treizeci de minute, spre deosebire de alte țări din Europa unde această durată este de doar 45 de minute”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card.

În prezent, 40% dintre utilizatorii 7card sunt din afara Capitalei, față de doar 16% în 2015. După București, cei mai mulți abonați sunt din Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Iași.

La nivelul anului trecut, valoarea medie a abonamentului 7card a fost de 140 lei în București, respectiv 90 lei în restul orașelor din rețea (Timișoara, Cluj-Napoca, Sibiu, etc.).

Compania Benefit Seven a fost înființată în 2011 și are trei acționari: Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu. Compania a introdus în România conceptul de carduri unice cu acces concomitent la mai multe săli de sport și wellness. În februarie 2016, furnizorul de tichete de masă Sodexo a preluat 20% din acțiunile Benefit Seven.

 


FOTO: Laszlo Raduly / NewMoney